...

Lördag den 26 april 2008. Tiden har gått snabbt sen ja, högstadiet, gymnasiet, you name it.
När man ser en filmtitel som härstammar från 90-talet som t ex 'Face off' så kan man inte tro att den är så pass gammal. Tror att den kom ut 1995 och det är 13 år sedan, inte igår precis.

Var hos doktorn i veckan för att kolla min kropp, har haft ryggsmärtor och huvudvärk en längre tid nu.
Strippade till endast kalsonger, lite blodtryck och vridningar hit och dit och 125 kr fattigare senare rekomenderade doktorn bara att jag skulle träna. What? Viss är inte i den bästa formen nu men när jag tränade förra året hyfsat regelbundet så var det ändå samma sak. Satans doktorer, fan kan ju finnas inre skador som kan undersökas, istället tog han bara för givet eftersom jag såg frisk ut på utsidan så är det allt bra. Välbetalda jävlar!

Ingen utgång ikväll, blir att ta det lite lugnt och rulla lite inlines med Fredric. Blir istället valborg som ska firas med lite beverage.

Var ute och sprang i torsdagskväll. Längesedan hjärtat bultade så snabbt och hårt, trodde jag skulle dö när jag var halvvägs på min runda. När kroppen var som bäst klockade jag på en tid runt 16-17 minuter, denna gång stannade den på 21 min 40 s. Verkligen inte i form nu men ska försöka få en bättring på det.
Älskar verkligen att springa på nätterna, knappt någon som är ute, det är bara jag, musiken, vägen och den uppfriskande luften vilket är bäst vid kvällstiden. Fast då och då stöter man på några jävlar som hojtar ramsor som "öka takten, sista kvarten", dem är inga roliga stollar.

Köpt mig en bärbar dator och är riktig nöjd med den faktiskt. Märket är Zepto och är 14". Mycket skönare att ligga soffan och surfa än datastolen faktiskt.

Nu blir det andra bullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback