Those days are passed by...

Brukar emellanåt blicka bakåt och kolla på min blogg och för det mesta så sitter jag och småflinar. Det är varken någon struktur i texten eller i själva språket. Ibland är det jag-form medan i vissa fall är det andra hand person som är skrivet. Slang blandas med ett hyfsat (enligt mig) svenskt språk och presens och imperfekt mixas hejvilt.
Jo, detta är ju en blogg och ingen svenskauppgift eller dylikt men jag har ändå försökt att få det att se lite anständigt ut. Nåväl.

Nu är det istället dags att blicka framåt. Våren är kommen likaså solen, stundtals i alla fall. 15 April idag och det brukar redan bli sommarväder när Maj-månad infaller. Det ska firas då med glassar, grillfester och kanske inlinesåkning. En riktig glidig period helt enkel och så ska det även vara. Grillfester utomhus med gamla och nyvunna vänner kan inte misslyckas och även en riktig varm svensk sommarkväll där solen aldrig går ner är bland det bästa detta avlånga land har att erbjuda.

Har tittat över min bloggstatistik, Kan inte lägga skulden på alla er besökare som hade följt bloggen så pass bra under asienresan att de sviker nu under dessa trista tiden efter resan. Kan också vara en stor faktor att bloggaktören inte heller uppdaterar så ofta. Finns inga skäliga anledningar utan finns bara bortförklaringar och det är för det mestadel brist  på ork samt material så det finns för det mesta inte mycket att uppdatera.
Kan inte utlova bättre uppdateringer heller och förmodligen kommer statistikkurvan nå botten alldeles snart. Då blir det svårt att återuppliva bloggen men när det kommer en ny resa, håll koll då.

Cheers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback