Bangkok - slutet pa allt

Ar i bangkok nu, storstadsidyll. Tuk-tuk, taxibilar overallt och fororenad luft, jovisst ar det storstad.
Vi kom hit igar pa morgonen vid 5-tiden, hittade ett hostel runt nagot horn. De andra lade sig direkt men eftersom jag sov i princip hela 10 h bussresan sa var jag ute och traskade runt vart kvarter i jakt pa lite nudelsoppa. Kl var runt 7-tiden och de flesta sparkade ur mig ur deras restauranger, haha inget var oppet, efter 40 minuters vandring sa stotte jag pa Jimmy och Astrom, haha vilket sammantraffande. Drog till en restaurang och kakade den samsta aggmackafrukosten nagonsin, nej, det var riktigt smaklost!!
Senare pa dagen drog vi till MBK en stor shoppingmall. Hittade dock inget dar, fanns nagra t-shirtar men dem var for stora. Drog till en nattmarknad senare pa dagen och da fyndade jag lite.

Igar sa drog vi till en stor datamall, det var riktig nice darinne, fanns en massa tillbehor och kopte en hel del fast for en riktig billig peng nar jag raknade i efterhand.
Idag blir det aterigen shopping och kanske bio senare under kvallen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback