+/-

Det blev lite drickande ändå den kvällen men som vanligt så sticker folket till Karlskogas inneställe Statt som ej ligger så högt uppe på min lista numera. Var lite smålullig när man traskade hem klockan 00 och larmet pep kl 06.00 morgonen efter så då var det bara att bege sig till jobbet.
Men det gick bra och gav mig på en liten åktur med jobbilen på slutet också, orkade inte cykla.
Blev lite fotboll mellan den 4 h långa rasten och sedan vara det bara att jobba 16-21. Fick reda då att det var storhelg så det blev extra mycket pengar man tjänade den dagen, inte så pjåkigt när det är kärvt med jobbtillfällen.

Igår blev det lite tränande och promenad med Tysken. Blev ingen Mcdonaldsglass, för kallt för det.

Idag har man också tränat lite och varit en sväng till posten. Men dagens minus blev 200 kr minus på nätpoker, helvete!
   Känns på någotvis att jag har lite mer energi nu än vanligt, vet ej hur detta extra tillskottet av energi kommer ifrån men ska utnyttja den väl i alla fall; blir en springtur under kvällen får se då hur konditionen är sedan förra springturen.

Hm, fick ett brev från Radiotjänsten om att jag ska betala tv-avgift, fan vad de hackar på alla när de inte ens sänder några bra program samt några sportsändningar, reklamfria kanaler my ass heller. Aja, farsan betalar redan så de får inget skvatt från mig i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback