9 h blir 2h.

Oj, det är kom ett sådant uppehåll igen som oftast förekommer bland "bloggare"´, men händer ju även de bästa.
Senaste då? Hm, invigt grillningen, 2 gånger om och hur gott som helst båda gångerna. Potatissallad är faktiskt bland de godaste man kan äta till kött, slår helt klart nudlar, haha.

Det blev även utgång i helgen, i dubbla bemärkelse dessutom. Fredagen i Örebro och lördagen i Karlskoga. Kvällen i örebro var roligare då det är nytt folk som man ser ute. På statt är ju i princip samma folk, ja, möjligtvis en hel del nya 18-åringar men de kännar man ju inte, har man blivit så gammal?

Kom hem nyss från jobbet, usch vad jobbigt det var att vakna i morse. Men det konstiga var ju att när jag kollade på alarmklockan så stod kl på 6:55, shiiit, kl 7 ska jag ju vara på jobbet. Hoppade upp snabbare än vad Jimmy To äter sin mat, vilket är snabbt, men så såg jag på mobilen, klockan är ju bara 5:55, puuh en timma kvar. Snoozade till tjugo över, käkade lite frukost och begav mig till jobbet. Idag var det första gången jag jobbade själv, haha på 9 h så arbetade jag max 2 h, och då var det bara lite värma mat, ge medicin. Glassade lite också när solen tittade fram.

Snart blir det synundersökning, ska bli glasögonorm, eller ja på deltid bara, när det blir tv-tittande och köra bil så det blir inte alltför ofta, bara osäker på vilka bågar man ska ta. Jobbigt ifall det blir så att man inte tycker att de ser så bra ut senare.

Ja, sista chansen för att ladda hem asienfilmen för på onsdag tar jag bort seedningen i alla fall...
http://thepiratebay.org/tor/4149627/Asien_2008


Kommentarer
Postat av: Marie

2 timmars jobb Lam!? vad tusan gör jag kvar på solhemmet! Ujuj, nu får du minsann kirra jobb åt mig också? ;)
Jag har inte sett asienfilmen än, skyller på utebliven inbjudan till premiären :( Är den nåt att ha?

Postat av: mai

hehe, på andra sidan växer gräset grönt vetty marie, vet inte ifall du får platsar in här;)
Geräj, postens fel ju! Klart den är, no disappointments=)

2008-05-05 @ 22:29:04
URL: http://mai.blogg.se
Postat av: Jimmy

haha aldrig att du kunde ha kommit upp snabbare än mig när jag äter mat! ;) Det låter som en omöjlighet chompis! :D

2008-05-15 @ 14:45:28
URL: http://jimmyto87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback