En sån där s k paus blev det.

Konditionen sviker gång på gång, men det är väl för att man inte tränar.
Spelade korpenmatch igår, vi vann med 5-3 och trots stor dominans under hela matchen blev det nervkittlande. Min egen insats då? Inte bra alls, dålig bollmottagningar, inget driv i bena och felaktiga passningar. Men det var ju seriestart så får väl delvis skylla på nerverna då. Imorgon är det dags igen, kl 17.30 på ekebyplanen vid komvux, då ska jag rycka upp mig.

Tog bort nu mitt första prioritetsval inför höstterminens studier. Karlstad universitet borttagen, uppflyttad; Örebro universitet. Får verkligen hoppas på att jag kommer in då, annars kanske det blir Kalmar och ja, dit vill jag nog inte. Har dessutom kollat mycket på studentlägenheter på sistone, 48 kvm för 3200 nära universitetet, riktigt gött ifall jag men det jobbiga är att man får betala från och med början av juni då, tre månader betald hyra för ingenting. Annars kan jag vara lite kall och vänta tills det dyker upp fler lägenheter lite längre fram i tiden men med mina fjuttiga köpoäng lär jag inte få första tjing på dem. Grämer mig över att jag inte ställde mig i kö tidigare. Gör det ni som har tänkt att studera i framtiden!

Helgen spenderades i Karlstad, en väldig rolig helg faktiskt fast söndagen var inte rolig alls. Mådde väldig dålig p g a dagen innan bravader. Åt endast 5 kotletter och lite potatissallad under hela dagen och började dricka runt 3-4 tiden på dagen. Smått packad blev man trots allt. Men kul var det.

Hallå paket, vart är du?
(Haha, vilket fint slut på inlägget)


Kommentarer
Postat av: Jim

vafan så du ska börja plugga till höst eller?!? :O

2008-05-31 @ 11:45:11
Postat av: huong

har ni fortfarande inte fått paketet som ni skickade från vietnam?! shit vilken dålig postservice de har! HAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback