Han är inte full han har pollenallergi, hej, pollenallergi hej!

Slåss tills näsorna blööörr, ja en Hälleforsfras, men min näsa blöder faktiskt nu och det rinner bara som satan. Har gjort det nu i flera dagar och vettyfan vad det är som påverkar men verkar inte få i bukt med det i alla fall.

Har slutat jobbet precis, ännu en introduktionsdag och dessa gillar jag. Kan glassa runt lite i väntan på att man själv ska ta hand om allt men det verkar ändå inte så jättesvårt, fick prova på lite idag och det gick som smöret på brödet. Kvällen blev ju inte heller sämre av det fina vädret.

Tror fan att jag har pollenallergi, vet inte ifall man kan få den allergin utvecklad så här sent i uppväxten men när jag är ute i trädgården så nyser jag ordentligt och vi har två stora björkträd mittemot oss. Riktig irriterad är det, fan jag som alltid tyckt att det var småskojigt för de som har pollenallergi, kunnat skratta lite åt det (inombords självfallet) men tji fick jag.

Nu ska jag lägga mig, måste vakna tidigt imorgon och koka spaghetti och steka köttbullar till lunchlådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback