Ja, hur blir det nu då?

Träningsvärk o sköna värk är tillbaka. Älskar känslan av att ha träningsvärk (rumpan kanske inte är ett favoritställe) i armar, ben och bröst. Man blir påminn varje gång det görs en rörelse att musklerna är ihopdragna och smärtan är för mig en stimulans över ett bra träningspass.
   Joggningsrundan igår klockades på 20 min och 23 sekunder, alltså 1 minut och 17 sekunder snabbare än senast, inte dåligt. Var också längesedan jag mådde så dåligt som igår men aldrig mått lika bra heller då. Det påminnde mig vad jag älskade mest i världen, nämligen att idrotta. Oavsett vilken sport eller aktivitet det är så finns det alltid energi för det. Det är därför jag har sökt till att bli idrottslärare, försöka hjälpa kommande ungdomar att njuta av idrotten så som jag upplever det.

Hämtade ut Thailandpaket idag, tog bara 1,5 månad innan det kom men det är fortfarande Vietnampaketet som vi strävar och längtar efter. Fy till er i Vietnampost för ett uselt jobb!!

Hösttermin då?
Hm, blir det jobba i Norge och tjäna pengar men möjligtvis en väldig slitig tid, eller blir det att plugga redan till höst? Bollar fram och tillbaka med vad man ska göra, för här i Karlskoga verkar de flesta dra sig bortåt vilket gör att vänkretsen blir mindre och mindre, inte så kul men givetvis en naturlig sak när man bor i en mindre stad med mindre möjligheter. Ja, det återstår att se vad som händer, får inte besked förrän slutet av juli angående antagningen och sedan blir det då mellan Karlstad eller Örebro vilket som gäller. Några förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback